Detailed Information on Publication Record
2007
Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků
NAVRÁTILOVÁ, JitkaBasic information
Original name
Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků
Name in Czech
Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků
Name (in English)
The theory and practice in social work education
Authors
NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, p. 20-27, 8 pp. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007
Publisher
Tribun
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50000 5. Social Sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14230/07:00032837
Organization unit
Faculty of Social Studies
ISBN
978-80-7399-343-6
Keywords in English
practice; supervision; practical eduacation; theoretical education; social work;
Tags
Reviewed
Změněno: 3/3/2009 13:24, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
Jedna ze základních debat při přípravě sociálních pracovníků na jejich profesi, je spojována s procesem jejich vzdělávání. Hledají se odpovědi na otázky, které směřují ke způsobu, jak nejlépe připravit budoucí sociální pracovníky na jejich profesi. Bez toho, aniž bychom pochopili základní vazby, které fungují v rámci procesu učení, ve kterém se ze studenta sociální práce stane profesionál, lze jen stěží úspěšně integrovat a propojit teoretické znalosti získané univerzitním vzděláním a praktické dovednosti, které si mohou studenti osvojit pouze v procesu práce s klientem. Otázky týkající se způsobů a možností, jak co nejlépe vzdělávat sociální pracovníky samozřejmě předpokládají, že je zde příležitost k odborné diskusi o cílech tohoto vzdělávání, stejně jako existence prostoru, ve kterém je příležitost reflektovat zkušenosti z praxe.
In English
Professional education lies at the heart of the social work profession. One of the basic discussions focused on social workers professional preparation is relate to education process. Academicians think about the best way, how to prepare social workers for their profession. They analyze educational process within the social workers become competent social workers. In this contribution I write about dilemmas which are associated with social workers preparation process.