NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: Tribun. s. 63-73. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
Název česky Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
Název anglicky Professional practice and student supervision in the Czech social work
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 63-73, 11 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007.
Nakladatel Tribun
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/07:00032838
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7399-343-6
Klíčová slova anglicky practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization
Štítky field organization, practical eduacation, practice, Social work, supervision
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D., učo 45609. Změněno: 3. 3. 2009 13:23.
Anotace
Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.
Anotace anglicky
Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 11:02