Detailed Information on Publication Record
2007
Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
NAVRÁTILOVÁ, JitkaBasic information
Original name
Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
Name in Czech
Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR
Name (in English)
Professional practice and student supervision in the Czech social work
Authors
NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, p. 63-73, 11 pp. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007
Publisher
Tribun
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50000 5. Social Sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14230/07:00032838
Organization unit
Faculty of Social Studies
ISBN
978-80-7399-343-6
Keywords in English
practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 3/3/2009 13:23, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.
In English
Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.