C 2007

Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR

NAVRÁTILOVÁ, Jitka

Basic information

Original name

Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR

Name in Czech

Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR

Name (in English)

Professional practice and student supervision in the Czech social work

Authors

NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, p. 63-73, 11 pp. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007

Publisher

Tribun

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50000 5. Social Sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14230/07:00032838

Organization unit

Faculty of Social Studies

ISBN

978-80-7399-343-6

Keywords in English

practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 3/3/2009 13:23, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.

Abstract

V originále

Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.

In English

Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.