M 2007

Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe

NAVRÁTIL, Pavel, Libor MUSIL, Jitka NAVRÁTILOVÁ and Monika ŠIŠLÁKOVÁ

Basic information

Original name

Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe

Name in Czech

Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe

Name (in English)

Professional practice and student supervision: looking for examples of good practice

Authors

NAVRÁTIL, Pavel (203 Czech Republic, guarantor), Libor MUSIL (203 Czech Republic), Jitka NAVRÁTILOVÁ (203 Czech Republic) and Monika ŠIŠLÁKOVÁ (203 Czech Republic)

Edition

2007

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Uspořádání konference

Field of Study

50000 5. Social Sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14230/07:00032839

Organization unit

Faculty of Social Studies

Keywords in English

practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization; field instructor

Tags

International impact
Změněno: 14/1/2008 21:56, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.

Abstract

V originále

Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.

In English

Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.