POKORNÁ, Andrea. Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi (Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise). Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík. Bratislava: Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, XIII/2007, No 4, p. 158 - 160. ISSN 1335-5090.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi
Name in Czech Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise
Name (in English) Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise
Authors POKORNÁ, Andrea.
Edition Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík, Bratislava, Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, 1335-5090.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Medicine
Keywords (in Czech) evidence based healthcare; evidence based medicine; informační zdroje, evaluace, ošetřovatelská péče, intervence, výzkum v ošetřovatelství
Keywords in English evidence based healthcare; evidence based medicine; information sources;evaluation;nursing care;
Tags evaluation, Evidence Based Healthcare, evidence based medicine, information sources, nursing care
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D., učo 98239. Changed: 24/6/2009 15:20.
Abstract
Metodika výuky pomocí Evidence Based Healthcare a Problem Based Learning je významným pomocníkem při vzdělávání studentů bakalářského studia studijního oboru všeobecná sestra v předmětu Ošetřovatelské postupy. V akademickém roce 2006/2007 bylo provedeno již podruhé hodnocení využívání poznatků získaných ve výuce v praxi u studentů kombinované formy studia. příspěvek přináší sordnání výsledků evaluace na konci akademického roku v letech 2006 a 2007.
Abstract (in English)
Tuition methodolgy on the basis of the Evidence Based Healthcare and Problema Based Learning is the important assistant of schooling bachelor degree students of Nursing - General Nurse. There have been made the second evaluation process of the using on a prsentment of the evidencre based medicine method and on its possibilities to make use of it during the classwork and on the competition of the outcomes of evaluation process in the academic years 2006 and 2007.
PrintDisplayed: 11/7/2024 21:50