POKORNÁ, Andrea. Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi (Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise). Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík. Bratislava: Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, XIII/2007, No 4, p. 158 - 160. ISSN 1335-5090. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{749206, author = {Pokorná, Andrea and Juřeníková, Petra}, article_location = {Bratislava}, article_number = {4}, keywords = {evidence based healthcare; evidence based medicine; information sources;evaluation;nursing care;}, language = {cze}, issn = {1335-5090}, journal = {Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík}, title = {Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi}, volume = {XIII/2007}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 749206 AU - Pokorná, Andrea - Juřeníková, Petra PY - 2007 TI - Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi JF - Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík VL - XIII/2007 IS - 4 SP - 158 - 160 EP - 158 - 160 PB - Slovenská lekárska spoločnosť SN - 13355090 KW - evidence based healthcare KW - evidence based medicine KW - information sources;evaluation;nursing care; N2 - Metodika výuky pomocí Evidence Based Healthcare a Problem Based Learning je významným pomocníkem při vzdělávání studentů bakalářského studia studijního oboru všeobecná sestra v předmětu Ošetřovatelské postupy. V akademickém roce 2006/2007 bylo provedeno již podruhé hodnocení využívání poznatků získaných ve výuce v praxi u studentů kombinované formy studia. příspěvek přináší sordnání výsledků evaluace na konci akademického roku v letech 2006 a 2007. ER -
POKORNÁ, Andrea. Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi (Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise). \textit{Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík}. Bratislava: Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, XIII/2007, No~4, p.~158 - 160. ISSN~1335-5090.
|