RYCHNOVSKÝ, Boris and Josef TRNA. Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků (Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, p. 211-216. ISBN 978-80-7392-006-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků
Name (in English) Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students
Authors RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Czech Republic, guarantor) and Josef TRNA (203 Czech Republic).
Edition Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, p. 211-216, 6 pp. 2007.
Publisher MSD
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00023469
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7392-006-7
Keywords in English Integrate Fieldwork; talented Students
Tags Integrate Fieldwork, talented students
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Changed: 6/1/2009 13:16.
Abstract
Integrovaná terénní výuka shrnuje poznatky přírodovědných oborů v poznávání konkrétní krajiny. U talentovaných žáků lze diferenciací metod prohlubovat jejich poznatky a dovednosti.
Abstract (in English)
Integrate fieldwork combines knowledge all science branches on cognition of a landscape. Use of differential cognitive methods to be motivational incentive for talented students.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 18/7/2024 08:32