Detailed Information on Publication Record
2007
Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků
RYCHNOVSKÝ, Boris and Josef TRNABasic information
Original name
Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků
Name (in English)
Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students
Authors
RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Czech Republic, guarantor) and Josef TRNA (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, p. 211-216, 6 pp. 2007
Publisher
MSD
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/07:00023469
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7392-006-7
Keywords in English
Integrate Fieldwork; talented Students
Tags
Reviewed
Změněno: 6/1/2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Integrovaná terénní výuka shrnuje poznatky přírodovědných oborů v poznávání konkrétní krajiny. U talentovaných žáků lze diferenciací metod prohlubovat jejich poznatky a dovednosti.
In English
Integrate fieldwork combines knowledge all science branches on cognition of a landscape. Use of differential cognitive methods to be motivational incentive for talented students.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|