D 2007

Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků

RYCHNOVSKÝ, Boris and Josef TRNA

Basic information

Original name

Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků

Name (in English)

Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students

Authors

RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Czech Republic, guarantor) and Josef TRNA (203 Czech Republic)

Edition

Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, p. 211-216, 6 pp. 2007

Publisher

MSD

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00023469

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7392-006-7

Keywords in English

Integrate Fieldwork; talented Students

Tags

Reviewed
Změněno: 6/1/2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Abstract

V originále

Integrovaná terénní výuka shrnuje poznatky přírodovědných oborů v poznávání konkrétní krajiny. U talentovaných žáků lze diferenciací metod prohlubovat jejich poznatky a dovednosti.

In English

Integrate fieldwork combines knowledge all science branches on cognition of a landscape. Use of differential cognitive methods to be motivational incentive for talented students.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education