MACEK, Jakub. Mediální studia 2.0?. Online. Media Studies 2.0? Mediální studia. Praha: Syndikát novinářů ČR, 2007, roč. 2, č. 3, s. 308-316, 8 s. ISSN 1801-9978. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mediální studia 2.0?
Autoři MACEK, Jakub
Media Studies 2.0?
Vydání Mediální studia, Praha, Syndikát novinářů ČR, 2007, 1801-9978.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Plný text článku.
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky media studies; media studies 2.0; audience; blog; web 2.0; review paper; David Gauntlett
Štítky Audience, blog, David Gauntlett, media studies, media studies 2.0, review paper, Web 2.0
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D., učo 14931. Změněno: 8. 9. 2020 08:53.
Anotace
Text shrnuje diskuzi o tzv. mediálních studiích 2.0 a rozebírá argumenty jejich proponentů i kritiků. Dospívá při tom ke stanovisku, že mediální studia 2.0 jsou spíše pokusem o rozpoutání vnitrooborové diskuze o neschopnosti mediálních studií adekvátně reflektovat nová média, nežli legitimním manifestem nové disciplíny.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 11:42