D 2007

Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP

NOVÁK, Petr and Josef TRNA

Basic information

Original name

Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP

Name in Czech

Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP

Name (in English)

The Method of Videostudy as a Diagnostics Tool in the Framework Educational Programme Realisation

Authors

NOVÁK, Petr (203 Czech Republic, guarantor) and Josef TRNA (203 Czech Republic)

Edition

Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 3. Rámcové vzdělávací programy. p. 195-198, 4 pp. 2007

Publisher

Západočeská univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00020826

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7043-603-5

Keywords in English

science education; videostudy; framework educational programme

Tags

Reviewed
Změněno: 6/1/2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá prezentací využitím videostudiu při výzkumu realizace RVP ve školské praxi.

In English

Paper deals with the use of videostudy in the research of realisation of the framework educational programme at school practice.

Links

GA406/05/0246, research and development project
Name: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Czech Science Foundation, The Content Dimension of Basic School Curriculum