D 2007

Jak jednoduše na multimediální výukové opory

HRBÁČEK, Jiří

Basic information

Original name

Jak jednoduše na multimediální výukové opory

Name in Czech

Jak jednoduše na multimediální výukové opory

Name (in English)

How to a multimedia educational supports simply

Authors

HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Brno, Moderní technologie ve výuce, p. 81-83, 3 pp. 2007

Publisher

MSD s.r.o. Brno, Skorkovského 70a

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00032963

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7392-003-6

Keywords in English

Hyperlink;Flash;Captivate;e learning; education support; distance; learning

Tags

Captivate, distance, E learning, education support, Flash, Hyperlink, learning

Tags

International impact
Změněno: 24/1/2008 10:19, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Abstract

ORIG EN

V originále

Bez multimediálních výukových opor si dnes již nedovedeme představit moderní výuku prezenční, kombinovanou ani distanční. Psaný text je základem každé studijní opory. Vytvoření testů a multimediálních částí opor se může zdát těžké a bez pomoci specialistů téměř nemožné. Opak je pravdou. Příspěvek ukazuje možnosti, jak vytvořit vlastními silami textovou část opory s aktivními odkazy na multimediální části a testy. Nastiňuje možnosti, jak lze snadno vytvořit i multimediální části těchto opor.

In English

Nowadays we can hardly imagine modern full time study, combined or distant study without multimedia supports. Written text is a basic part of every educational support. Creation of tests and multimedia parts may seem hard and without the help of the specialists almost impossible. Contrary is the case. The contribution shows possibilities how to make a text part of educational supports with active links to multimedia parts and tests by self-strength. The contribution sketches out possibilities how to make multimedia parts of these educational supports as well.
Displayed: 13/11/2024 17:46