HRBÁČEK, Jiří. Jak jednoduše na multimediální výukové opory (How to a multimedia educational supports simply). In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD s.r.o. Brno, Skorkovského 70a, 2007, p. 81-83. ISBN 978-80-7392-003-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak jednoduše na multimediální výukové opory
Name in Czech Jak jednoduše na multimediální výukové opory
Name (in English) How to a multimedia educational supports simply
Authors HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Moderní technologie ve výuce, p. 81-83, 3 pp. 2007.
Publisher MSD s.r.o. Brno, Skorkovského 70a
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00032963
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7392-003-6
Keywords in English Hyperlink;Flash;Captivate;e learning; education support; distance; learning
Tags Captivate, distance, E learning, education support, Flash, Hyperlink, learning
Tags International impact
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Changed: 24/1/2008 10:19.
Abstract
Bez multimediálních výukových opor si dnes již nedovedeme představit moderní výuku prezenční, kombinovanou ani distanční. Psaný text je základem každé studijní opory. Vytvoření testů a multimediálních částí opor se může zdát těžké a bez pomoci specialistů téměř nemožné. Opak je pravdou. Příspěvek ukazuje možnosti, jak vytvořit vlastními silami textovou část opory s aktivními odkazy na multimediální části a testy. Nastiňuje možnosti, jak lze snadno vytvořit i multimediální části těchto opor.
Abstract (in English)
Nowadays we can hardly imagine modern full time study, combined or distant study without multimedia supports. Written text is a basic part of every educational support. Creation of tests and multimedia parts may seem hard and without the help of the specialists almost impossible. Contrary is the case. The contribution shows possibilities how to make a text part of educational supports with active links to multimedia parts and tests by self-strength. The contribution sketches out possibilities how to make multimedia parts of these educational supports as well.
PrintDisplayed: 23/7/2024 03:56