TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketing služeb - trendy v doprovodných službách. Marketing & Komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, XVII., č. 3, s. 8-9. ISSN 1211-5622. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Název anglicky Services Marketing - Trends in customer services
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant) a Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika).
Vydání Marketing & Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2007, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/07:00032998
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky marketing; customer services; marketing services
Štítky customer services, marketing, marketing services
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 08:20.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá rolí jako služby zaujímají v dnešní ekonomice. Důraz je kladen zejména na doprovodné služby. Část příspěvku je věnována takét nejnovějším trendům, se kterými se v oblasti doprovodných služeb můžeme setkat.
Anotace anglicky
Globalization from a cultural perspective referes to a transformation of existing cultures into a single global culture. This phenomenon can also be seen in the services sector. Even though the arguments, which are voiced in support of globalized marketing strategies, are based on the benefits associated with savings related to production volumes and the guarantee of uniform quality, multinational businesses have been increasingly adjusting their marketing strategies to the tastes and cultural differences of their customers.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 11:22