TOMÁŠKOVÁ, Eva. Market Orientation and Business Performance. In Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development-New Challenges. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2007, s. 256-265, 7 s. ISBN 978-80-248-1457-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Market Orientation and Business Performance
Název česky Tržní orientace a podnikový výkon
Název anglicky Market Orientation and Business Performance
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání Ostrava, Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development-New Challenges, od s. 256-265, 7 s. 2007.
Nakladatel VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/07:00020836
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-248-1457-5
Klíčová slova anglicky market orientation; business performance; marketing; positive factors; negative factors
Štítky business performance, market orientation, marketing, negative factors, positive factors
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 30. 6. 2009 14:12.
Anotace
The paper is focused on the relation market orientation and business performance. At first, there is stated compilation of the new finding at definition business performance and possibilities of measuring of business performance. The second part of this paper is devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. The paper is a part of grant project (GA402/07/1493).
Anotace anglicky
The paper is focused on the relation market orientation and business performance. At first, there is stated compilation of the new finding at definition business performance and possibilities of measuring of business performance. The second part of this paper is devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. The paper is a part of grant project (GA402/07/1493).
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 18:02