CAJTHAML, Martin, Hans Rudigger KAUFMANN a Michael MEIER. Behavioural Branding- The Interdisciplinary Hilti Case. International Journal of Management Cases. roč. 9/3, č. 4, s. 329-334, 5 s., 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Behavioural Branding- The Interdisciplinary Hilti Case
Název česky Behavioralní vytváření značky - interdisciplinární případ Hilti
Autoři CAJTHAML, Martin, Hans Rudigger KAUFMANN a Michael MEIER.
Vydání International Journal of Management Cases, 2007.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky behavioural branding; HIlti; philosophy; management; identity; behaviour; value
Štítky behaviour, behavioural branding, HIlti, identity, management, philosophy, value
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. Mgr. Martin Cajthaml, Ph.D., učo 133976. Změněno: 15. 4. 2010 21:57.
Anotace
Agencies that are concerned with destination, corporation and product branding only recently discovered corporate identity and the subsequent behavioral aspects of brand management as a promising field of action. It is obvious that in a more and more ambiguous business environment, strong brands come into existence not only with excellent products or services but with a consistent, all-encompassing and differentiated presence that can be experienced by the customer. This paper illuminates the interdisciplinary conceptual roots of behavioural branding resulting from an academic-practitioner dialogue of three Liechtenstein institutions.
Anotace česky
Tento článek osvětluje pojem behavioural branding z interdisciplinární perspektivy dialogu mezi filosofií managementem a pohledem praktika.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 01:37