VOJTOVÁ, Věra. Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování (Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido. p. 117-119, 2 pp. ISBN 978-80-7315-150-8. 2007.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Name in Czech Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Name (in English) Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder
Authors VOJTOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, p. 117-119, 2 pp. 2007.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00023659
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-150-8
Keywords in English intervention; risk behaviour; self-support;
Tags intervention, risk behaviour, self-support
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 16/2/2011 15:07.
Abstract
Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování - postupy a zásady práce
Abstract (in English)
Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder step by step
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 19/4/2024 07:14