BARTOŇOVÁ, Miroslava a Dana NAVRÁTILOVÁ. Osoby se specifickými poruchami učení v dospělosti a strategie pro volbu povolání. In BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno: Paido, 2007, s. 97-106, 9 s. Edice pedagogické literatury 1. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Osoby se specifickými poruchami učení v dospělosti a strategie pro volbu povolání
Název česky Osoby se specifickými poruchami učení v dospělosti a strategie pro volbu povolání
Název anglicky Persons with SLD in adulthood and strategies for choosing the career
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant) a Dana NAVRÁTILOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 97-106, 9 s. Edice pedagogické literatury 1, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023707
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova anglicky adulthood persons with specific learning disability heredity learning social relationships The International Dyslexia Association memorizing structured learning cognition processes
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 3. 2009 09:41.
Anotace
Příspěvek pojednává o problematice specifických poruch učení se zaměřením na období dospělosti. Pozornost je věnována faktorům, které ovlivňují osobnost jedinců se specifickými poruchami učení v dospělosti, dále jsou zde vymezeny strategie a postupy, které jsou doporučeny při studiu na vysoké škole či v průběhu hledání práce a na samotném pracovišti.
Anotace anglicky
The article describes specific learning disability with focusing on adulthood. The aim is at factors influencing personality of persons with specific learning disability in adulthood, strategies and approaches for studying university or looking for work or at the work place itself.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:36