Detailed Information on Publication Record
2007
Developmnet of model of market orientation
TOMÁŠKOVÁ, Eva and Lucie KAŇOVSKÁBasic information
Original name
Developmnet of model of market orientation
Name in Czech
Modely vývoje tržní orientace
Name (in English)
Developmnet of model of market orientation
Authors
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Czech Republic, guarantor) and Lucie KAŇOVSKÁ (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Management, Economics and Business Development in the New European Conditions, p. 38-46, 2007
Publisher
Brno University of Technology
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14220/07:00020857
Organization unit
Faculty of Law
ISBN
978-80-7204-532-7
Keywords in English
market;orientation; development; model
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 30/1/2008 13:36, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek se zabývá vývojem modelů tržní orientace, tj. prvky, které ovlivňují tržní orientaci a prvky, které tržní orientace ovlivňuje. Je zde uvedena kompilace současných dostupných zdrojů pojednávajících o zveřejněných modelech tržní orientace. Závěrem je uvedeno shrnutí současných poznatků tržní orientace v této oblasti.
In English
The paper is focused on the development of the model of market orientation. It means on the items influencing market orientation and on the items influenced by market orientation. There is also compilation of theoretical information about marketing orientation by authors working in this field in the paper. The main conclusions are stated in the last part of the work.
Links
GA402/07/1493, research and development project |
|