NAJVAR, Petr. CPV Video Study of English: Realised curriculum analysis in Czech lower-secondary classrooms. In SCHMIED, Josef a Christoph HAASE. English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4. Göttingen: Cuvillier Verlag, 2008, s. 25-31. ISBN 978-3-86727-664-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CPV Video Study of English: Realised curriculum analysis in Czech lower-secondary classrooms.
Název česky CPV videostudie angličtiny: výzkum realizovaného kurikula na 2. stupni českých základních škol
Autoři NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Göttingen, English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4. od s. 25-31, 7 s. 2008.
Nakladatel Cuvillier Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025736
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-86727-664-1
Klíčová slova anglicky video study; English as a foreign language; research on teaching
Štítky research on teaching, video study
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 4. 6. 2009 16:49.
Anotace
Educational research in the Czech Republic in the past tended to concentrate on investigating the inputs (predispositions, attitudes) and outcomes (test results, acquired knowledge) of education, or the context and media (curricular documents, textbooks). Rarely has it aimed at exploring the complex process of education itself. The aim of this paper is to introduce the design and methodology of the research project CPV Video Study of English, which aims at analysing the process of teaching English as a foreign language in the Czech lower-secondary schools in its complexity, and which is being carried out at the Educational Research Centre (Centrum pedagogického výzkumu - CPV) of the Faculty of Education, Masaryk University in Brno, Czech Republic.
Anotace česky
Český pedagogický výzkum se v minulosti koncentroval na zkoumání vstupů (dispozice, postoje) a výstupů (výsledky testů, získané znalosti) vyučovacího procesu nebo na kontext a prostředky (kurikulární dokumenty, učebnice, klima). Výjimečně byla zkoumána procesuální dimenze výuky. cílem tohoto příspěvku je představit výzkumný design a metodologii výzkumného projektu CPV videostudie angličtiny, jehož cílem je analyzovat procesuální dimenzi výuky anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice, a který je prováděn Centrem pedagogického výzkumu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:05