HAMADOVÁ, Petra. Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol. Online. In Pančocha, K., Vaďurová, H. (eds.) Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v disertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007. s. 55-71. ISBN 978-80-86633-92-3. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol
Název česky Možnosti posilování problematických oblastí a klíčových kompetencí u zrakově postižených žáků základních škol
Název anglicky Possibilities of strenghtening of problematic features and key competencies in visually impaired pupils in compulsory education
Autoři HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání první. Brno, Pančocha, K., Vaďurová, H. (eds.) Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v disertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU, od s. 55-71, 17 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00033151
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86633-92-3
Klíčová slova česky zrakové postižení; klíčové kompetence; posilování kompetencí; edukace
Klíčová slova anglicky visual impairment;key competencies; strenghtening of competencies;education
Štítky Education, key competencies, strenghtening of competencies, visual impairment
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 1. 4. 2011 17:08.
Anotace
Článek seznamuje s výsledky výzkumného šetření u žáků s postižením zraku, ze kterého vyplynuly návrhy a doporučení pro rozvíjení klíčových kompetencí a problémových oblastí.
Anotace anglicky
This paper deals with outcomes of research in pupils with visual impairment, which emphasize the possibilities and reference for supporting the development of key competencies and specific features.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 03:42