PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠIL. E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions. In Proceedings of the International Conference ICT in Education. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2006. s. 165-169, 4 s. ISBN 80-7368-199-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions
Název česky E-learning 2.0: Metodologie, technologie a řešení
Autoři PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Pavel DRÁŠIL (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Proceedings of the International Conference ICT in Education, od s. 165-169, 4 s. 2006.
Nakladatel Ostravská univerzita v Ostravě
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/06:00019607
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-7368-199-4
Klíčová slova anglicky E-learning 2.0; Web 2.0; learning platform
Štítky E-learning 2.0, learning platform, Web 2.0
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D., učo 94. Změněno: 23. 3. 2008 12:36.
Anotace
The paper deals with current trends in e-learning known as E-learning 2.0. The trends are characterized by new methodological approaches such as connectivism in the context of present web technologies and tools - Web 2.0. The E-learning 2.0 tools should be able to integrate legacy learning- and other resources in order to create personalized learning environment called learning landscape. L2 Platform represents a prototype solution reflecting the requirements of E-learning 2.0.
Anotace česky
Příspěvek mapuje současné trendy elektronické podpory výuky ve vztahu k vývoji soudobého webu, označovaného jako Web 2.0. Analyzuje požadavky na platformu podpory výuky v prostředí Webu 2.0 a nastiňuje návrh platformy L2.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 11:45