BARTOŇOVÁ, Miroslava. Některá specifika v přístupech k edukaci žáků s lehkým mentálním postižením (Some specifics in approach to education of pupils with mild mental disorder). In VÍTKOVÁ, Marie. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, p. 183-193, 10 pp. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-163-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{755221, author = {Bartoňová, Miroslava and Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I.}, keywords = {mild mental disorder framework education programme primary education special education individual education plan primary school practical diagnostic stay special education approach evaluation socio cultural handicap}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-163-8}, pages = {183-193}, publisher = {Paido}, title = {Některá specifika v přístupech k edukaci žáků s lehkým mentálním postižením}, year = {2007} }
TY - CHAP ID - 755221 AU - Bartoňová, Miroslava - Vítková, Marie PY - 2007 TI - Některá specifika v přístupech k edukaci žáků s lehkým mentálním postižením VL - Edice pedagogické literatury PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151638 KW - mild mental disorder framework education programme primary education special education individual education plan primary school practical diagnostic stay special education approach evaluation socio cultural handicap N2 - Základní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením má směřovat k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí s možností poskytovat základy všeobecného vzdělávání. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve svém obsahu specifikuje speciálně pedagogickou podporu. Vzdělávací proces se přizpůsobuje úrovni psychického a fyzického rozvoje žáka, respektuje specifika žáka s mentálním postižením za přispění různých podpůrných opatření. Hlavními úkoly této školy je za pomoci speciálních metod a forem práce umožnit žákům dosáhnout co nejvyšší úrovně znalostí, dovedností a návyků při respektování individuálních zvláštností. Proces edukace směřuje k přípravě těchto žáků na profesní dráhu a na zapojení do běžného života. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Některá specifika v přístupech k edukaci žáků s lehkým mentálním postižením (Some specifics in approach to education of pupils with mild mental disorder). In VÍTKOVÁ, Marie. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I.}. Brno: Paido, 2007, p.~183-193, 10 pp. Edice pedagogické literatury. ISBN~978-80-7315-163-8.
|