Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{755464, author = {Jedličková, Helena}, address = {Brno}, edition = {1}, keywords = {Education for the 21st century. Environment. Sustainability and Health. Education of Primary School Teachers. Learning by Doing. E-learning. Knowledge Base of Teaching. Action research. Critical thinking. Skill of reflection. Longitudinal research}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {Masarykova univerzita - disertační práce}, title = {Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole.}, year = {2007} }
TY - GEN ID - 755464 AU - Jedličková, Helena PY - 2007 TI - Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole. VL - neuveden PB - Masarykova univerzita - disertační práce CY - Brno KW - Education for the 21st century. Environment. Sustainability and Health. Education of Primary School Teachers. Learning by Doing. E-learning. Knowledge Base of Teaching. Action research. Critical thinking. Skill of reflection. Longitudinal research N2 - Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární vzděláváni. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Program Biologie pro život a zdraví je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně (ČR) Ukazuje se, že profesionalita učitele pro primární školu se musí opírat o řadu kompetencí, zejména o schopnost reflexe, kritického myšlení a akční výzkum. Kompetence jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací, prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci společné integrované výuky za použití e-learningu. Psychodidaktický model výuky na principu situačního učení, reflexe a akčního výzkumu byl nazván Dynamický model zkušenostního učení. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. \textit{Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole. (Dynamical Model of Learning by Doing in study program Teacher Training for Primary Schools)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita - disertační práce, 2007, 174 pp.
|