VEČEŘOVÁ, Petra, Martin VEČEŘA a Lubomír POPELÍNSKÝ. Dolování v datech a e-learning: Případová studie. In E-learning přichází: sborník SCO 2007. Brno: Vydavatelství Masarykovy university, 2007, s. 61-68. ISBN 978-80-210-4296-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dolování v datech a e-learning: Případová studie
Název česky Dolování v datech a e-learning: Případová studie
Název anglicky E-learning data mining. A case study
Autoři VEČEŘOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí), Martin VEČEŘA (203 Česká republika, domácí) a Lubomír POPELÍNSKÝ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, E-learning přichází: sborník SCO 2007, od s. 61-68, 8 s. 2007.
Nakladatel Vydavatelství Masarykovy university
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/07:00050941
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-210-4296-4
Klíčová slova anglicky data mining; e-learning; clustering
Štítky clustering, data mining, e-learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D., učo 1945. Změněno: 11. 4. 2012 06:38.
Anotace
Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.
Anotace anglicky
Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 16:29