D 2007

Dolování v datech a e-learning: Případová studie

VEČEŘOVÁ, Petra, Martin VEČEŘA and Lubomír POPELÍNSKÝ

Basic information

Original name

Dolování v datech a e-learning: Případová studie

Name in Czech

Dolování v datech a e-learning: Případová studie

Name (in English)

E-learning data mining. A case study

Authors

VEČEŘOVÁ, Petra (203 Czech Republic, belonging to the institution), Martin VEČEŘA (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Lubomír POPELÍNSKÝ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, E-learning přichází: sborník SCO 2007, p. 61-68, 8 pp. 2007

Publisher

Vydavatelství Masarykovy university

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14330/07:00050941

Organization unit

Faculty of Informatics

ISBN

978-80-210-4296-4

Keywords in English

data mining; e-learning; clustering

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 11/4/2012 06:38, doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.

Abstract

V originále

Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.

In English

Práce se zabývá využitím metod dolování z dat pro analýzu dat získaných během e-learningových kursů v IS Masarykovy university. Nejprve popíšeme e-learningové nástroje v IS MU a data získávaná z elektronických testů. Tato data jsme analyzovali algoritmy dobývání znalostí, především shlukovou analýzou a a algoritmy pro hledání asociačních pravidel. Závěrem popíšeme další možnosti analýzy e-learningových dat.