NESHYBOVÁ, Jarmila a Simona ŠKARABELOVÁ. Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. 1. vyd. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. s. 53-62. ISBN 978-80-7044-954-7. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice
Název anglicky Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic
Autoři NESHYBOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant) a Simona ŠKARABELOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Ústí nad Labem, Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference, s. 53-62, 2007.
Nakladatel Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00020934
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7044-954-7
Klíčová slova anglicky relationship marketing; municipality;methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships
Štítky municipality, relationship marketing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Změněno: 2. 2. 2010 06:48.
Anotace
V současné době se ve veřejné správě stále častěji využívají metody a nástroje, které jsou obvyklé v soukromé sféře. Tento trend existuje nejen v České republice, ale i v okolních státech. Pro zmapování situace v oblasti tzv. relationshipmarketingu, tj marketingu vztahů, byl proveden mezinárodní srovnávací výzkum věnovaný marketinguvztahů obecních úřadů a malých a středních podniků zemí České republiky, Slovenské republiky a Polska. (Výzkum iniciovala Ekonomická univerzita Katovice, dále se na něm podílela Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně a Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity. Průzkum probíhal od dubna do srpna roku 2007). Tento článek obsahuje syntézu poznatků a závěrů části české sekce mezinárodního výzkumu, zkoumajícího marketing vztahů na 15 obcích (s III. stupněm pověření výkonem státní správy) Jihomoravského kraje.
Anotace anglicky
Currently there is being more frequently introduced using of some methods and instruments taken from private sphere into the public administration. This tendency exists in neighbouring states, not only in the Czech Republic. It has been carried out the International comparative research presented relationship marketing of municipalities and small and intermediate entreprises in the Czech Republic, the Slovac Republic and in Poland in order to chart the situation. This article consists piece of knowledge synthesis segment of the czech section, investigative the municipalities relationship marketing. Enough fifteen councils (with III. degree commission of public administration execution) of South-Moravien region were reached out.
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaVNázev: Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
Investor: Grantová agentura ČR, Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 10:09