ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁ. Marketing v pojišťovnictví. 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita. 90 s. ISBN 978-80-210-4538-5. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing v pojišťovnictví
Název česky Marketing v pojišťovnictví
Název anglicky Marketing in insurance
Autoři ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁ.
Vydání 1.vydání. Brno, 90 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4538-5
Klíčová slova anglicky Marketing; insurance
Štítky insurance, marketing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 2. 6. 2009 10:37.
Anotace
Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu Marketing v pojišťovnictví se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 10:37