c 2008

Marketing v pojišťovnictví

ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁ

Basic information

Original name

Marketing v pojišťovnictví

Name in Czech

Marketing v pojišťovnictví

Name (in English)

Marketing in insurance

Authors

ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁ

Edition

1.vydání. Brno, 90 pp. 2008

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-4538-5

Keywords in English

Marketing; insurance

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 2/6/2009 10:37, Ing. Naďa Voráčová

Abstract

V originále

Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu Marketing v pojišťovnictví se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.