Detailed Information on Publication Record
2008
Marketing v pojišťovnictví
ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁBasic information
Original name
Marketing v pojišťovnictví
Name in Czech
Marketing v pojišťovnictví
Name (in English)
Marketing in insurance
Authors
ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁ
Edition
1.vydání. Brno, 90 pp. 2008
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-4538-5
Keywords in English
Marketing; insurance
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 2/6/2009 10:37, Ing. Naďa Voráčová
Abstract
V originále
Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu Marketing v pojišťovnictví se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.