STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Jak posuzují učitelé funkci třídního učitele. In Hodnocení v práci učitele. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus - Univerzita Hradec Králové, 2007, s. 264-270. ISBN 978-80-7041-010-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak posuzují učitelé funkci třídního učitele
Název česky Jak posuzují učitelé funkci třídního učitele
Název anglicky How teachers asses function of form teacher
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele, od s. 264-270, 7 s. 2007.
Nakladatel Gaudeamus - Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023890
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-010-3
Klíčová slova anglicky form teacher functions; standard educational activities; appreciation of the function; conditions of function
Štítky appreciation of the function, conditions of function, form teacher functions, standard educational activities
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 29. 5. 2009 08:19.
Anotace
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám.
Anotace anglicky
Form teacher is a coordinating and integrative factor with a number of relevant educational tasks in his or her relationship to pupils in the class and to their parents. This paper sums up the partial conclusions of the research analyses concerning the questions as mentioned.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 15:32