J
2008
Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ
Základní údaje
Originální název
Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
Název česky
Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
Název anglicky
How solve education of talented pupils in school educational programme
Vydání
Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2008, 0323-0449
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00025824
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
school curriculum; teaching talented pupils; integration; integrational process; inclusive school
V originále
Článek přináší poznatky z kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů na vybraném vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka mimořádně nadaných žáků.
Anglicky
The article brings the results of qualitative analysis of school curriculum on the chosen sample of schools. The subject of the analysis was to find out how the education of talented pupils is protected in new school curiculum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 5. 11. 2024 22:59