J 2008

Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu

HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu

Název česky

Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu

Název anglicky

How solve education of talented pupils in school educational programme

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Hana FILOVÁ (203 Česká republika) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2008, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00025824

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

school curriculum; teaching talented pupils; integration; integrational process; inclusive school

Štítky

inclusive school, integration, integrational process, school curriculum, teaching talented pupils

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 12. 2008 11:36, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek přináší poznatky z kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů na vybraném vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka mimořádně nadaných žáků.

Anglicky

The article brings the results of qualitative analysis of school curriculum on the chosen sample of schools. The subject of the analysis was to find out how the education of talented pupils is protected in new school curiculum.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 5. 11. 2024 22:59