OPATŘILOVÁ, Dagmar. Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků. Komenský. Brno: PdF MU v Brně, roč. 132, č. 3, s. 28-30. ISSN 0323-0449. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků
Název česky Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků
Název anglicky Didactic Aspects of Education of Pupils with Physical Disabilities in Mainstream Schools
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant).
Vydání Komenský, Brno, PdF MU v Brně, 2008, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025828
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky integrace; inkluze; didaktika; výuka; psychologické aspekty
Klíčová slova anglicky Integration; inclusion; teaching methods; teaching; psychological aspects.
Štítky didactic, inclusion, integration, psychological aspects., teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 21. 10. 2009 13:03.
Anotace
Příspěvek se zabývá specifickými projevy v procesu učení a vyučování u žáků s tělesným postiženým.
Anotace anglicky
This article focuses on specific areas in learning and education of pupils with physical disabilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:01