Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{764087, author = {Neshybová, Jarmila and Heydová, Lada}, address = {Zlín}, booktitle = {Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008}, keywords = {Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-7318-663-0}, pages = {152-158}, publisher = {Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně}, title = {Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 764087 AU - Neshybová, Jarmila - Heydová, Lada PY - 2008 TI - Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu) PB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně CY - Zlín SN - 9788073186630 KW - Relationship marketing KW - stakeholder KW - relationship marketing in municipalities N2 - předkládaný texz prezentuje dílčí část výsledků mezinárodního srovnávacího výzkumu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research, který byl realizován v České republice, ve Slovenské republice a v Polsku. Článek obsahuje část výzkumných výsledků týkajících se České republiky, zjištěných u souboru patnácti obcí s rozšířenou působností Jihomoravského kraje. Účelem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře je pojem "relationship marketing" v obecních úřadech znám, jak ho představitelé obecníhc úřadů chápou a v jaké míře daný marketingový nástroj uplatňují v praxi. ER -
NESHYBOVÁ, Jarmila a Lada HEYDOVÁ. Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu). In \textit{Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008}. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, s.~152-158, 6 s. ISBN~978-80-7318-663-0.
|