2008
Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
OPATŘILOVÁ, Dagmar a Dana ZÁMEČNÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
Název česky
Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
Název anglicky
Special Educational Support for People with Physical Disabilities
Autoři
OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 180 s. 4648/Pd-3/08-17/99, 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00025927
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4575-0
Klíčová slova anglicky
motor development;positioning; psychic and motor development;development of fine motor skills; sensual development;writing; special educational intervention;occupational therapy;self-care
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2013 07:34, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Studijní text se zabývá možnostmi podpory u jedinců s hybným postižením. Skripta jsou členěna do čtyř základních okruhů, kde čtenář najde metodické postupy a praktické rady z pohledu speciálně pedagogické intervence vzhledem k cílové skupině. Každý okruh má definovaný cíl, jsou uvedena klíčová slova, hlavní stať textu, příklady a otázky k opakování, otázky vedoucí k diskusi, popřípadě k samostatné práci. Autorky se zabývaly možnou podporou v oblasti hrubé motoriky, jemné motoriky, využití podpory v rámci ergoterapie a soběstačnosti.
Anglicky
This study text focuses on possibilities of support provided to people with physical disabilities. The text is divided into four basic areas defining methodological aspects, practical guidance and counseling as a part of special educational intervention for the focus group. Each chapter has a defined aim, key words, content, examples and questions, discussion and ideas for further study. The authors characterized the possible areas of support of gross and fine motor, occupational therapy and self-care.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|