KNECHT, Petr. Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2008, s. 8-11.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole
Název anglicky The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School
Autoři KNECHT, Petr.
Vydání 1. vyd. Brno, Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008, od s. 8-11, 4 s. 2008.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky European Dimension; Peer Learning; Primary School; Comenius 2.1
Štítky Comenius 2.1, european dimension, Peer Learning, primary school
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 16. 12. 2008 13:40.
Anotace
Příspěvek informuje o projektu E-PLIPS, vzdělávacím programu dotovanému Evropskou komisí prostřednictvím podprogramu Comenius 2.1. Cílem programu je přispět do aktuální debaty o účinném evropském vzdělávání. Projekt se snaží navrhnout účinné vzdělávací postupy v evropské dimenzi ve vzdělávání s využitím inovativních metod interkulturního vyučování a učení. V programu je využíváno zejména interkulturní skupinové učení a hodnocení (peer learning). Jejich prostřednictvím je podporováno kooperativní výukové prostředí, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu žáků. Výsledkem projektu by mělo být jednak vybavení žáků i učitelů kompetencemi k celoživotnímu učení a jednak aktivní zapojení učitelů i žáků do evropského života.
VytisknoutZobrazeno: 26. 6. 2024 16:59