KNECHT, Petr. Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole (The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School). In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. 1st ed. Brno: PdF MU, 2008, p. 8-11.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole
Name (in English) The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School
Authors KNECHT, Petr.
Edition 1. vyd. Brno, Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008, p. 8-11, 4 pp. 2008.
Publisher PdF MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English European Dimension; Peer Learning; Primary School; Comenius 2.1
Tags Comenius 2.1, european dimension, Peer Learning, primary school
Changed by Changed by: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Changed: 16/12/2008 13:40.
Abstract
Příspěvek informuje o projektu E-PLIPS, vzdělávacím programu dotovanému Evropskou komisí prostřednictvím podprogramu Comenius 2.1. Cílem programu je přispět do aktuální debaty o účinném evropském vzdělávání. Projekt se snaží navrhnout účinné vzdělávací postupy v evropské dimenzi ve vzdělávání s využitím inovativních metod interkulturního vyučování a učení. V programu je využíváno zejména interkulturní skupinové učení a hodnocení (peer learning). Jejich prostřednictvím je podporováno kooperativní výukové prostředí, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu žáků. Výsledkem projektu by mělo být jednak vybavení žáků i učitelů kompetencemi k celoživotnímu učení a jednak aktivní zapojení učitelů i žáků do evropského života.
PrintDisplayed: 29/6/2024 21:34