Detailed Information on Publication Record
2008
Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole
KNECHT, PetrBasic information
Original name
Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole
Name (in English)
The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School
Authors
Edition
1. vyd. Brno, Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008, p. 8-11, 4 pp. 2008
Publisher
PdF MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
European Dimension; Peer Learning; Primary School; Comenius 2.1
Změněno: 16/12/2008 13:40, doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
Abstract
V originále
Příspěvek informuje o projektu E-PLIPS, vzdělávacím programu dotovanému Evropskou komisí prostřednictvím podprogramu Comenius 2.1. Cílem programu je přispět do aktuální debaty o účinném evropském vzdělávání. Projekt se snaží navrhnout účinné vzdělávací postupy v evropské dimenzi ve vzdělávání s využitím inovativních metod interkulturního vyučování a učení. V programu je využíváno zejména interkulturní skupinové učení a hodnocení (peer learning). Jejich prostřednictvím je podporováno kooperativní výukové prostředí, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu žáků. Výsledkem projektu by mělo být jednak vybavení žáků i učitelů kompetencemi k celoživotnímu učení a jednak aktivní zapojení učitelů i žáků do evropského života.