NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, roč. 18, č. 1, s. 7-21. ISSN 1211-4669. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
Název anglicky Reading literacy of primary school pupils
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Konvoj, 2008, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025936
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky reading literacy; functional literacy; developmental factors of reading literacy; PIRLS
Štítky functional literacy, PIRLS, reading literacy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 12. 5. 2008 09:46.
Anotace
V příspěvku představujeme výzkum čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ, který byl realizován ve školním roce 2005/6 na vybraných brněnských základních školách. Podrobně popisujeme výzkumný design, kombinující kvantitativní a kvalitativní metody zkoumání, jednotlivé použité techniky a nástroje, průběh výzkumu a vybrané výsledky. Na závěr nabízíme k diskusi některá zjištění.
Anotace anglicky
The paper introduces research on reading literacy of primary school children, which was realised in 2005/6 in Brno. We describe research design combining quantitative and qualitative approach, its methods and techniques, the course of the research and selected results. Some findings are offered for discussion towards the end.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:37