FIŠEROVÁ, Veronika a Naděžda JOHANISOVÁ. Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně. In DRESLEROVÁ, Jaromíra. Venkovská krajina 2008. Sborník z 6 ročníku mezinárodní mezioborové konference, konané 23.25.května 2008 Hostětíně, Bílé Karpaty. Kostelec nad Čenými lesy: Česká společnost pro krajinnou ekologii, regionální organizace CZ-IALE. s. 13-17. ISBN 978-80-87154-19-9. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně
Název anglicky Marketing of regional products - possibilities of establishing a covered marketplace in Brno
Autoři FIŠEROVÁ, Veronika (203 Česká republika) a Naděžda JOHANISOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání Kostelec nad Čenými lesy, Venkovská krajina 2008. Sborník z 6 ročníku mezinárodní mezioborové konference, konané 23.25.května 2008 Hostětíně, Bílé Karpaty, od s. 13-17, 5 s. 2008.
Nakladatel Česká společnost pro krajinnou ekologii, regionální organizace CZ-IALE
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/08:00025976
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-87154-19-9
Klíčová slova anglicky landscape; marketing; regional products; food
Štítky food, landscape, marketing, regional products
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Naděžda Vlašín Johanisová, Ph.D., učo 38023. Změněno: 19. 10. 2008 13:34.
Anotace
Příspěvek se týká možnosti vzniku městské kryté tržnice regionálních tržnic, která by fungovala v Brně jako místo odbytu pro drobné jihomoravské zemědělce, výrobce potravin a řemeslníky. Koncept takovéto tržnice jsme prověřovaly z právního hlediska a z hlediska poptávky a potřeb cílové skupiny drobných zemědělců. Strategie založení tržnice nastiňujeme v souvislosti s brněnským již fungujícím venkovním tržištěm Zelný trh.
Anotace anglicky
The paper deals with possibilities for establishing a covered marketplace for regional products. Such a market, based in the Moravian capital city of Brno, would serve small food producers, food-processors and craftspeople. We look at the idea from a legal perspective and from the perspective of one of the target groups (small local agricultural producers). Finally, we discuss possible strategies of a future covered market in relation to the already existing open-air market Zelny trh in Brno.
Návaznosti
2B06126, projekt VaVNázev: Ochrana krajinného rázu jako podstatného rysu české kulturní krajiny (Akronym: OKRČR)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Ochrana krajinného rázu jako podstatného rysu české kulturní krajiny
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:17