ČADÍLEK, Miroslav and Pavel PECINA. Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů (Theory and practice of making school education programs). Praha: NÚOV, 2008, 110 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
Name in Czech Teorie a praxe tvorby školních vzdělávacích programů
Name (in English) Theory and practice of making school education programs
Authors ČADÍLEK, Miroslav and Pavel PECINA.
Edition Praha, 110 pp. 2008.
Publisher NÚOV
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Učební osnovy; profil absolventa; modulární systém; sociální partneri
Keywords in English The school curriculum; a graduate profile; modular system; the social partners
Tags a graduate profile, modular system, The school curriculum, the social partners
Changed by Changed by: Ing. Miroslav Čadílek, učo 1089. Changed: 17/6/2009 14:30.
Abstract
Publikace je věnována problematice tvorby školních vzdělávacích programů ve středním odborném školství. pozornost je zaměřena na jednotlivé části školního vzdělávacího programu. Nejrozsáhlejší část studie tvoři kapitola "Praxe tvorby ŠVP", která obsahuje konkrétní příklady jednotlivých částí školního vzdělávacího programu ve středním odborném vzdělávání.
Abstract (in English)
This publication is paid to the creation of school educational programs in vocational secondary education. attention is focused on the individual components of curricula for schools. The largest part of the study make up Chapter "Practice GMP formation, which contains concrete examples of the various parts of the school educational program in middle vocational training.
PrintDisplayed: 27/4/2024 21:31