MISÁKOVÁ, Miroslava, Michal BRANDEJS a Jitka BRANDEJSOVÁ. Způsoby elektronické podpory výuky na MU v roce 2008. Online. In Sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008. s. 75-80. ISBN 978-80-210-4613-9. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Způsoby elektronické podpory výuky na MU v roce 2008
Název anglicky Types of electronic support of education at Masaryk university
Autoři MISÁKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant), Michal BRANDEJS (203 Česká republika) a Jitka BRANDEJSOVÁ (203 Česká republika)
Vydání Brno, Sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008, od s. 75-80, 6 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/08:00033526
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-210-4613-9
Klíčová slova anglicky rapid e-learnig; e-learning; IS MU
Štítky e-learning, IS MU, rapid e-learnig
Změnil Změnil: Mgr. Ľuboš Lunter, učo 143320. Změněno: 31. 3. 2010 11:38.
Anotace
Elektronická podpora výuky je na MU řešena v rámci dlouhodobé koncepce. V každém roce jsou realizovány jak experimentální či pilotní kroky, tak i již ověřené strategie. Škola se snaží elektronické nástroje nasazovat stále širším spektrem způsobů. Článek se zabývá dvěma hlavními oblastmi: 1. možnostmi běžného učitele (e-learning budovaný spíše zdola), 2. využitím nástrojů pro uchazeče o studium a dalšími netypickými cílovými skupinami (podporováno spíše shora, institucí).
Anotace anglicky
At Masaryk University, electronic support of education has a conception of long-term project. Every year new experimental steps are realized as well as keeping proved strategies. Masaryk University constantly tries to extend the spectrum of e-learning activities. The paper focuses on two main fields: 1. common e-learning activities (e-learning growth from the ground), 2. service for young applicants and other atypical target groups (institutionaly organized e-learning activities).
Návaznosti
LA 168, projekt VaVNázev: Účast ČR ve výzkumném sdružení ERCIM
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Účast ČR ve výzkumném sdružení ERCIM
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 00:01