Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{770642, author = {Bočková, Barbora and Bartoňová, Miroslava and Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}, edition = {1.}, keywords = {dysphasia; multimodal approach;alternative and augmentative communication}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-150-8}, pages = {67-77}, publisher = {Paido}, title = {Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 770642 AU - Bočková, Barbora - Bartoňová, Miroslava - Vítková, Marie PY - 2007 TI - Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151508 KW - dysphasia KW - multimodal approach;alternative and augmentative communication N2 - Stať je zaměřena na pojetí vývojové dysfázie ve francouzské logopedické praxi. Prostřednictvím Crossonova modelu koordinace center levé mozkové hemisféry je popsána její klasifikace, doplněná o etiologii a symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti. V části zaměřené na terapii jsou prezentovány postupy využívající systémů alternativní a augmentativní komunikace. ER -
BOČKOVÁ, Barbora. Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. \textit{Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s.~67-77, 10 s. ISBN~978-80-7315-150-8.
|