BOČKOVÁ, Barbora. Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe (Dysphasia from the French point of view). In BARTOŇOVÁ, Miroslava and Marie VÍTKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p. 67-77, 10 pp. ISBN 978-80-7315-150-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{770642, author = {Bočková, Barbora and Bartoňová, Miroslava and Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}, edition = {1.}, keywords = {dysphasia; multimodal approach;alternative and augmentative communication}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-150-8}, pages = {67-77}, publisher = {Paido}, title = {Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 770642 AU - Bočková, Barbora - Bartoňová, Miroslava - Vítková, Marie PY - 2007 TI - Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151508 KW - dysphasia KW - multimodal approach;alternative and augmentative communication N2 - Stať je zaměřena na pojetí vývojové dysfázie ve francouzské logopedické praxi. Prostřednictvím Crossonova modelu koordinace center levé mozkové hemisféry je popsána její klasifikace, doplněná o etiologii a symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti. V části zaměřené na terapii jsou prezentovány postupy využívající systémů alternativní a augmentativní komunikace. ER -
BOČKOVÁ, Barbora. Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe (Dysphasia from the French point of view). In BARTOŇOVÁ, Miroslava and Marie VÍTKOVÁ. \textit{Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p.~67-77, 10 pp. ISBN~978-80-7315-150-8.
|