D 2008

Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby

SOUKOPOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby

Name in Czech

Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby

Name (in English)

Hedonic Price Method - Racionality of Usage in the Czech Republic shown on example of surface winning

Edition

Pardubice, Účetnictví a reporting udržitelného rozvoje na mikroekonomické a makroekonomické úrovni, p. 123-128, 6 pp. 2008

Publisher

Univerzita Pardubice

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-7395-080-4

Keywords in English

Hedonic price method; rationality; non-market methods; price; value

Tags

Reviewed
Změněno: 30/4/2011 19:21, doc. Ing. Mgr. Jana Soukopová, Ph.D.