ŠIMONÍK, Oldřich, Jana ŠKRABÁNKOVÁ a Jan ŠŤÁVA. Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků. In Výchova a nadání 1. první. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2008, s. 35-44. Výzkumné zprávy, číslo 1. ISBN 978-80-7392-024-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
Název anglicky Pupils gifted for natural sciences and evaluation of their results concerning
Autoři ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant), Jana ŠKRABÁNKOVÁ (203 Česká republika) a Jan ŠŤÁVA (203 Česká republika).
Vydání první. Brno, Výchova a nadání 1, od s. 35-44, 10 s. Výzkumné zprávy, číslo 1. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026198
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-024-1
Klíčová slova česky výchova; nadání; kompetence
Klíčová slova anglicky education; talent; competition
Štítky education talent competition, pedagogic practice., pre-gradual teacher preparation, teacher preparation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Změněno: 28. 3. 2010 23:09.
Anotace
Školní soutěže a podpora talentů. Výchova nadaných žáků. Role učitele. Spolupráce školy a rodiny. Rozhodující úloha učitele. Utváření podmínek pozitivního rozvoje.
Anotace anglicky
School contests and support talents. Education talented pupils. Exercise teacher. Cooperation school and family. Decisive role teacher. Formation conditions positive development.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 14:21