Detailed Information on Publication Record
2008
Neue Trends in der Bildung im Bereich der Sonderpädagogik in der Tschechischen Republik
PROCHÁZKOVÁ, Lucie and Marie VÍTKOVÁBasic information
Original name
Neue Trends in der Bildung im Bereich der Sonderpädagogik in der Tschechischen Republik
Name in Czech
Nové trendy ve vzdělávání v oblasti speciální pedagogiky v České Republice
Name (in English)
New Acpects in Education in the Field of Special Education in the Czech Republic
Authors
PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Czech Republic, guarantor) and Marie VÍTKOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
Deutschland. Bad Heilbrunn, Begegnung und Differenz: Menschen - Länder - Kulturen, p. 561-568, 8 pp. speciální pedagogika, 2008
Publisher
Verlag Julius Klinkhardt
Other information
Language
German
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Germany
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/08:00026215
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-3-7815-1577-2
Keywords (in Czech)
vzdělávání; speciální pedagogiky; nové aspekty v České republice; legislativa
Keywords in English
education; special education; new aspects in the Czech Republic; legislation
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 11/3/2010 14:48, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.
V originále
Im Artikel werden neue Trends in der Bildung im Bereich Sonderpädagogik in der Tschechischen Republik vorgestellt. Er korrespondiert mit dem Forschungsvorhaben Nr. MSM0021622443, das an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität umgesetzt wird.
In Czech
Tento článek popisuje nové trendy ve vzdělávání v oboru speciální pedagogika v České Republice. Koresponduje s výzkumným záměrem MSM0021622443 na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.
In English
This article describes some new aspects in education in the field of Special Education in the Czech Republic. It follows research at the Faculty of Education at Masaryk University MSM0021622443.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|