KREJČÍ, Pavel. Săpostavitelen pogled vărchu frazeologizmite ot češkite i bălgarskite publicistični tekstove. Online. In Plovdivski universitet "Paisij Chilendarski" - Bălgarija; Naučni trudove - filologija, tom 41, kn. 1. 1. izd. Plovdiv: Universitetsko izdatelstvo Paisij Chilendarski, 2003. s. 411-417. ISSN 0861-0029. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Săpostavitelen pogled vărchu frazeologizmite ot češkite i bălgarskite publicistični tekstove
Název česky Srovnávací pohled na frazeologismy v českých a bulharských publicistických textech
Název anglicky Phrasems and idioms in Czech and Bulgarian journalistic texts - comparative view
Autoři KREJČÍ, Pavel (203 Česká republika, garant)
Vydání 1. izd. Plovdiv, Plovdivski universitet "Paisij Chilendarski" - Bălgarija; Naučni trudove - filologija, tom 41, kn. 1, od s. 411-417, 7 s. 2003.
Nakladatel Universitetsko izdatelstvo Paisij Chilendarski
Další údaje
Originální jazyk bulharština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00024844
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 0861-0029
Klíčová slova anglicky Czech idioms; Bulgarian idioms; idioms in journalistic texts
Štítky Bulgarian idioms, Czech idioms, idioms in journalistic texts
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D., učo 23013. Změněno: 31. 7. 2008 14:33.
Anotace
Statijata razsledva frazemi v săvremennite češki i bălgarski publicistični tekstove. Vnimanieto e obărnato vărchu tipologijata im.
Anotace česky
Studie zkoumá frazémy v současných českých a bulharských publicistických textech. Pozornost je věnována jejich typologii.
Anotace anglicky
Phrasems and idioms in contemporary Czech and Bulgarian journalistic texts, their typology.
Návaznosti
GP405/02/D164, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 12:18