OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States. In F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research. 1. vyd. Lisbon: Silabo Publishers, 2008, s. 357-370. 1. ISBN 978-972-618-493-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States
Název česky Rozšiřování volného prostoru: mezinárodní strategie internetových prezentací v nových zemích EU
Autoři OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Lisbon, F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research, od s. 357-370, 14 s. 1. 2008.
Nakladatel Silabo Publishers
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00033782
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-972-618-493-5
Klíčová slova anglicky Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Štítky global strategy, local strategy, marketing, websites presentations
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 4. 6. 2009 12:31.
Anotace
Website positioning of MNCs was examined in Poland and the Czech Republic. Using website content analysis techniques, we evaluated the similarity between the home (US) and host sites, as well as the existence of a series of website functions. The findings suggest that American MNCs tend to apply a high level of visual components in Poland and Czech sites, while the level of standardization in textual messages is notably low in both countries.
Anotace česky
Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR a Polsku. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami.Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:04