KYLOUŠKOVÁ, Hana. Žáci se specifickými poruchami učení ve výuce francouzského jazyka; výsledky výzkumu provedeného na školách Jihomoravského kraje. Online. In KLENKOVÁ, Jiřina - VÍTKOVÁ, Marie. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido, 2008. s. 183-196. Edice pedagogické literatury, 278. ISBN 978-80-210-4708-2. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci se specifickými poruchami učení ve výuce francouzského jazyka; výsledky výzkumu provedeného na školách Jihomoravského kraje
Název anglicky Pupils with Specific Learning Difficulties in French Language Classes; Results of a Research Conducted on South Moravian Schools
Autoři KYLOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání 1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, Jiřina - VÍTKOVÁ, Marie. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností / Education of Pupils with Impaired Communication Ability. od s. 183-196, 14 s. Edice pedagogické literatury, 278, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00033846
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4708-2
Klíčová slova anglicky Learning Difficulties; Teaching French Language; Research
Štítky Learning Difficulties, research, teaching French language
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 24. 6. 2009 07:56.
Anotace
Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraj. Výzkum byl zaměřen na výuku francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a získaná data budou využita později jako podklad pro stanovení optimálních vyučovacích postupů.
Anotace anglicky
This article describes research about teaching French language to pupils with specific learning difficulties at lower secondary schools in South Moravian region. Data will serve for finding approaches suitable for learning French in classes with these pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 11:27