HORKÁ, Hana. Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání. In Učitel a žák v současné škole. 2008. ISBN neuvedeno.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání
Název anglicky The value dimension of teacher education
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání Učitel a žák v současné škole, 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN neuvedeno
Klíčová slova anglicky value education; value competence – life priorities; teacher education; personal development
Štítky personal development, teacher education, value education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 25. 9. 2008 18:17.
Anotace
Autorka se zamýšlí nad možnostmi rozvíjení kompetence hodnotová – životně-orientační v oboru učitelství 1. stupně základní školy. Na příkladech pedagogické přípravy na PdF MU konkretizuje, jak jsou tyto souvislosti reflektovány a anticipovány na bázi profesně odborné při respektování existující plurality názorů na různé problémy.
Anotace anglicky
The author considers possibilities of developing this competence in education of primary school teachers. Presents examples from teacher education at the Faculty of Education to illustrate how this context is reflected and anticipated within professional-expert basis while respecting existing plurality of opinions on various issues.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 16:45